Συχνές Ερωτήσεις

Μπορώ να καλέσω ταξί μετά τις 12 το βράδυ;

Το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί σε 24ωρη βάση , σας εξυπηρετούμε οποιαδήποτε ώρα χρειαστείτε ταξί.

Mπορώ να μεταφέρω το κατοικίδιο μου με ταξί

Τα οχήματα της εταιρίας μας μεταφέρουν κατοικίδια και ζώα συντροφιάς, οι γάτες πρέπει να βρίσκονται στο ειδικό κουτί μεταφοράς τους.

Πόση ώρα νωρίτερα πρέπει να καλέσω το ταξί;

Εάν βρίσκεστε εντός των ορίων της πόλης καλείτε ταξί 5 λεπτά νωρίτερα, εάν βρίσκεστε περιφερειακά του δήμου (Καρτερός, Κοκκίνη , Ρογδιά κλπ) 10 με 15 λεπτά νωρίτερα , εάν βρίσκεστε σε απομακρυσμένα μέρη και δεν γνωρίζετε τον χρόνο που χρειάζεται για να μεταφερθείτε μπορείτε να καλέσετε στο τηλεφωνικό μας κέντρο για να ενημερωθείτε ή να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή Candia για smartphones ή tablets.

Μπορώ να στείλω ασυνόδευτο δέμα με ταξί;

Τα ταξί της εταιρίας μας μεταφέρουν ασυνόδευτα δέματα ή αντικείμενα. Το παραλαμβάνουμε από τον χώρο που θα μας υποδείξετε και το παραδίδουμε σε συγκεκριμένο πρόσωπο που θα μας υποδείξετε. Ο οδηγός είναι επώνυμος και το ταξί παρακολουθείτε από το κέντρο καθ’ όλη την διάρκεια της διαδρομής.  Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο τηλεφωνικό μας κέντρο.

Πώς είμαι σίγουρος/η ότι τα παιδιά μου μπορούν να μεταφερθούν με ασφάλεια από την εταιρία σας;

Τα ταξί της εταιρίας μας μεταφέρουν με ασφάλεια ανήλικα παιδιά από και προς το σχολείο τους , το φροντιστήριο ή όπου αλλού μας ζητηθεί. Ο οδηγός είναι επώνυμος και παρακολουθείται η διαδρομή από το κέντρο. Ο κηδεμόνας μπορεί ανά πάσα στιγμή να γνωρίζει που είναι το ταξί με ένα τηλεφώνημα στο τηλεφωνικό μας κέντρο.

Πόσα άτομα μπορούν να μεταφερθούν με ένα ταξί;

Το ταξί μπορεί να πάρει έως 4 επιβάτες. Για περιπτώσεις μεταφοράς μεγαλύτερου αριθμού μπορεί να γίνει μίσθωση και ενός δεύτερου οχήματος

Πόσες αποσκευές χωράνε σε ένα ταξί;

Σε ένα ταξί χωράνε 1 μεσαία βαλίτσα και 1 χειραποσκευή ανά επιβάτη, δηλαδή 4 μεσαίες βαλίτσες (ή 2 μεγάλες και μια μικρή) και 4 χειραποσκευές ανά ταξί. Εάν οι αποσκευές σας είναι περισσότερες θα χρειαστεί δεύτερο ταξί για την μεταφορά τους.

Που θα συναντήσω τον οδηγό μου;

Ο οδηγός θα είναι στο σημείο που θα μας υποδείξετε εντός τεσσάρων λεπτών από την ώρα που θα καλέσετε το ταξί.

Αν βρίσκεστε στο αεροδρόμιο ο οδηγός θα σας περιμένει στην αίθουσα των αφίξεων κρατώντας ταμπέλα με το όνομα σας.

Αν βρίσκεστε στο Λιμάνι ο οδηγός θα σας περιμένει στην έξοδο του πλοίου κρατώντας ταμπέλα με το όνομα σας.

Αν έχετε καλέσει από το κινητό σας μέσω της εφαρμογής CANDIA έχετε την δυνατότητα χρησιμοποιώντας το LiveTaxi να παρακολουθείτε την διαδρομή του ταξί ζωντανά.

Τι συμβαίνει αν έχει καθυστέρηση η πτήση μας;

Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας μας , ενημερώνεται συνεχώς για την ώρα άφιξης των πτήσεων και ο οδηγός θα σας περιμένει στις αφίξεις αεροδρομίου 20 λεπτά μετά την προσγείωση του αεροσκάφους.

Ταξιδεύουμε με βρέφος ή παιδί τι πρέπει να προσέξουμε;

Η εταιρία μας σας παρέχει δωρεάν βρεφικό κάθισμα κατόπιν συνεννόησης. Θα πρέπει όμως να μας ειδοποιήσετε για αυτήν την παροχή έγκαιρα καθώς, ο οδηγός θα πρέπει να έχει εξοπλίσει το όχημα του με το βρεφικό κάθισμα. Λόγω όγκου το βρεφικό κάθισμα δεν βρίσκετε πάντα μέσα στα οχήματα.

Πως μπορώ να κλείσω την επιστροφή μου;

Μαζί με την άφιξη σας μπορούμε να κλείσουμε και την επιστροφή σας , αν για κάποιο λόγο θελήσετε αργότερα να κλείσετε την επιστροφή σας με την εταιρία μας μπορείτε να επικοινωνήσετε στο [email protected] ή με το τηλεφωνικό μας κέντρο και εναλλακτικά να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή Candia για smartphones ή tablets.